Tabung nuffnang sayer :

Monday 12 May 2014

Peningnya mencari ilham tudung semasa hari perkahwinan

Argghhh !! Sebenarnya aku pening memikior gaya tudung masa akad nikah and resepsi ni nanti ! Adoii.. adoii.. adoii !!! Ermmm jenuh jugak la mencari ilham kat google, kat facebook, kat resepsi-resepsi retiss giteww, tapi macam ada 1 gaya jek yang sesuai dengan muka aku yang agak berisi nih ! Muka aku bukanlah bujur ye uolls, jadi tak semua jenis tudung ni sesuai dengan aku. Hurmmmm maklumlah kene cari yang betul-betul sesuai dengan bentuk muka. Nanti kang kalau tak sesuai, sape yang sedih ?? Aku jugak pasal masa bersanding nanti tentu-tentulah muka pengantin je penuh dalam album. Hurmm hurmm hurmm.. Tak sanggup tuh tengok gambar sendiri xcantik.
 
Aku ada jugak kekadang pakai shawl, tapi mak aku cakap bentuk muka aku tak berapa nak sesuai pakai shawl. Menampakkan lagi wajah aku yang bulat ni haa.. Sentap tau !! HUk huk... tengok orang lain pakai shawl macam cun jek kan?? Aku pakai cam lain plak jadiknya.. Last-last aku tengok gaya Mawar pakai masa hari perkahwinan dia macam ok jugak. Okey ke kalau pakai tudung camtu masa kahwin??
 
Cantik la pulak kan???


Nampak kemas


Model yang pakai tudung awning

Ermm cun tak? cun tak?
 
Kalau ikutkan aku memang suka jek tengok pengantin pakai tudung ala-ala shawl gitu.. Tapi risau tak kene dengan muka. Huhuhu okey mengaku memang muka aku sangat gemuk. -_-
 



 
Cantikkan ?? huk huk.. Tapi .. tapi tengok pada muka aku mmang sesuai dengan tudung awning jek. sob..sob..
 

picture dengan tudung awning. Selesa and kemas sket kot

Nampak lbh gemok !!!
 
Korang rasa -_-

No comments:

Post a Comment