Tabung nuffnang sayer :

Monday 3 August 2015

Pindah + Potluck raya ! (29 Gambar)


Sebenarnya tak tahu apa dalam fikiran masa dapat letter untuk pertukaran ke Bahagian lain. Itu lah kenapa aku jarang dapat update entri jugak. Banyak benda nak kene siapkan bila dah nak kene tukar bahagian ni. Dapat surat pun masa puasa. sO 3 hari kendian dah kene tukar ?? Tapi bos aku mintak tangguh sampai bulan depan, lepas raya laa. Banyak keje kottttt . Dengan nak serah tugas lagi kan?? Pertukaran ni dibuat secara besar-besaran sempena Penstrukturan semula tempat kerja aku. Maka melibatkan jumlah yang ramai laaa. 

Semasa proses berkemas
Aku redha dan terima jek pertukaran ni. Huhuhu nampaknya lepasn ni kene banyak belajar pekeliling dan undang-undang laaa -_- .. Wuuuuu !! Tapi tak apa sebab belajar benda baru kan?? Kalau kita asyik di takuk yang lama, xde benda yang boleh di explore. sO semalam isnin kan ? 3 Ogos aku dah mula lapor diri di bahagian baru. Memang totally different dari bahagian lama aku. Sebelum ni we all jaga ekonomi dan daya saing Malaysia kan?? sO bahagian baru ni aku lebih kepada perolehan, tender, pembayaran dan macam-macam urusan pentadbiran. Maka minggu lepas memang hari aku berkemas untuk berpindah di tempat baru laaa. Benda paling aku malas nak buat. Kene susun-susun semua barang-barang masuk kotak balik. Adoiii sape2 pun mesti tak suka pindah sebabnyee kene angkut barang-barang. kemas2.. Sabor je laaa

surat arahan untuk tukar bahagian
Sambil kemas-kemas pun masih ada keje kene settle. HUhuhu


Taraaa end up ni jek barang-barang perlu dibawa.
Masuk hari ni da 2 hari aku start keje di bahagian baru. Tempat baru, environment baru. So far ok and berjalan lancar. Tapi dalam 2 bulan jek laa aku sempat kat sini untuk tahun ni, sebab bulan 10 nanti aku da nak bersalin. Ngeeeee .. eSok kan tu division lama ada buat pot luck raya + menyambut majlis perpisahan la kiranya kan??? Paling awesome dapat 2 hadiah. Dalam division lama aku dulu we all ada unit-unit kecik pulak. Since aku da lama sangat dengan unit Publication House dulu smpai unit tu tak ada, tapi we all masih lagi seunit, sO kekakak aku ni hadiah kan aku tudung naelofar. 


Tq Kak Shida & Kak Yanti
Three of us. Badan aku da makin gempal -_-'

Ni plak hadiah dari division aku sendiri. WE all ni tak ada la ramai sgt pun. Ada laa dalam 13 orang jek.

Ni dah campur dengan division lain sket. 
Division we all ni di cawangan, Cawangan tak cawangan sangat laaa sebab sejengkal jek (5 minit) dengan HQ. Tapi kat cawangan ni ada dalam 2 division jek menetap. Tapi makanan pot luck mashaa Allah ! Hihi korang tengok jek la sendiri
















Lepas makan moh bergambar lagi sket..


Geng gosip untuk meja2 







3 comments:

  1. all the best awak kat bahagian baru,

    Tudung naelofar tu sama la hehehe sy warna hitam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi nasib baik orang bagi. Mahal jugak naelofar sekarang. Huhuhuhu rasa macam melampau2 price dia.

      Delete
  2. Sedapnye...Napelah saya gi baca entri ni bulan2 puase ni...hihihu

    ReplyDelete